Godmorgon

Vaknade för kanske 10 minuter sen och är riktigt trött... Kommer fan aldrig klara att gå upp på morgonen sen när skolan börjar. Men då lägger jag mig ju tidigare så det kanske kommer gå.
Men efter detta inlägget ska jag nog försöka dra mig till köket och se om det är något jag kan stoppa i mig, hatar frukost det är jobbigt att göra och sen kan jag inte äta på morgonen. jaja. Men idag ska jag nog göra i ordning mig och dra mig imot stan ska köpa en grej som jag inte vet vad det heter tilll gitarren, och sen senare kanske vid 4,5 tiden ska jag träffa Andrea och färga hennes hår ska bli myys. Andrea kanske sover hos mig men det får vi se, och det kommer ni att se också haha nu ska jag sluta babbla puss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0