Godnatt

Börjar faktiskt om på nytt för det är ändå riktigt kul att blogga så får ta och göra det nu. Denna gången ska det faktiskt vara ett tag eller tills jag tröttnar haha.
Nej men just nu sitter jag under mitt solarium, färgade precis mitt hår och det blev alldeles för mörkt?! :O
Fast håret är som det är på min hedder så jätte mörkt är det inte men vill ändå se om det ger resultat!

Men jag bloggar mer imorgon om vad som hänt under sommaren och vad jag har gjort den senaste tiden för känner inte för att sitta och skriva ner allt nu i ett och samma inlägg. Men det kommer att komma inlägg om t.ex  Sommar shopping, min nya hårfärg, musik inlägg.. Olika saker, men nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på Justin bieber filmen och drömma mig in i hans värld puss 
 

Kommentarer
Postat av: Andreaaaaa

Jaaaaaaaaaaaaa <3<3<3<3<3

2012-08-09 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0